Pro italské bistro Da Tarquinio jsem vytvořila základ vizuální identity:
Vizuální identita projektu je postavena na originálním příběhu vyplývajícího z pevně daného názvu bistra – Da Tarquinio byl etruský král, který si liboval v dobrém jídle a reprezentuje nejen skvělou italskou kuchyni ale i vstřícný servis a celkový gurmánský zážitek…
Logo složené z grafického symbolu vizualizuje postavu Da Tarquinia v liniovém stylu a bylo vytvořeno ve dvou variantách pro efektivní variabilitu použití jak online tak v tisku. Dle média formátu se zvolí vhodná varianta.
Logo – varianta centrovaná
Logo – varianta horizontální
Font/y
V kontrastu k písmu v logu jsme pro textové části projektu vybrali font Champagne & Limousine, který je k dispozici ve 4 základních řezech: regular, bold, italic regular a italic bold.
Doplňkové ilustrace
Pro projekt jsem nakreslila ucelenou sadu ilustraci ve stejném stylu jako logo. Ilustrace zobrazují jednotlivé ingredience nebo konkrétní kategorii nabídky bistra ve formě ikon.
Sady ilustrací dle kategorií nabízených v menu bistra
Aplikace vizuální identity